Polityka Prywatności

 
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych oraz ochrony prywatności Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego z manasu.pl. Sklep prowadzony jest przez MANASU Agnieszka Brzęczek, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem 5741562076.
 
 §1 Definicje

1. Administrator danych – podmiot odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych, czyli Sklep Internetowy z Odzieżą Damską i Akcesoriami dla Kobiet.
2. Klient – osoba fizyczna, która korzysta z usług oferowanych przez Sklep.
3. Dane osobowe – wszelkie informacje o Kliencie, które pozwalają na jego identyfikację lub kontaktowanie się z nim.
 
§2 Rodzaje danych osobowych

1. Sklep gromadzi i przetwarza następujące dane osobowe Klientów:
a) Imię i nazwisko,
b) Adres e-mail,
c) Adres dostawy,
d) Numer telefonu,
e) Dane dotyczące transakcji i płatności.
2. Sklep korzysta z plików cookies, które przechowują dane na urządzeniu Klienta w celu ułatwienia korzystania ze Sklepu. Szczegółowe informacje na ten temat zawarte są w Polityce Cookies.
 
§3 Cele przetwarzania danych osobowych

1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu:
a) Realizacji zamówień i dostarczenia zakupionych produktów,
b) Obsługi reklamacji i zwrotów,
c) Obsługi zapytań i pytań Klientów,
d) Marketingu bezpośredniego, jeśli Klient wyraził na to zgodę.
2. Sklep przetwarza dane osobowe Klientów na podstawie:
a) Umowy zawartej z Klientem w celu realizacji zamówienia,
b) Wyrażonej zgody Klienta na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
 
§4 Ochrona danych osobowych

1. Administrator danych podejmuje wszelkie niezbędne środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić ochronę danych osobowych Klientów przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub uszkodzeniem.
2. Dostęp do danych osobowych mają jedynie upoważnieni pracownicy Sklepu lub podmioty współpracujące, które są zobowiązane do zachowania poufności danych.
3. Dane osobowe Klientów nie będą udostępniane ani sprzedawane osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne do realizacji zamówienia (np. przekazanie danych firmie kurierskiej).

 
§5 Prawa Klienta


1. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
2. Klient ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
3. W celu skorzystania z powyższych praw, Klient może skontaktować się z Administratorem danych za pośrednictwem danych kontaktowych podanych na stronie Sklepu.
 
§6 Zmiany w Polityce Prywatności


1. Administrator danych zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności. Zmiany wchodzą w życie po opublikowaniu ich na stronie Sklepu.
2. Korzystając z usług Sklepu po wprowadzeniu zmian w Polityce Prywatności, Klient wyraża zgodę na nowe zasady przetwarzania danych osobowych.
Regulamin Polityki Prywatności wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Sklepu Internetowego.